Haemme toiminnanjohtajaa!

logoryttäpienempi

Vasemmistofoorumi ry on vasemmistolainen ajatuspaja, jonka tehtävänä on tuottaa ehdotuksia, aloitteita ja avauksia poliittisista ja taloudellisista kysymyksistä vasemmiston ja Vasemmistoliiton käyttöön.

Haemme ajatuspajalle TOIMINNANJOHTAJAA toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen.

Tehtävään kuuluu Vasemmistofoorumin toiminnan johtaminen ja kehittäminen, tutkimus- ja selvityshankkeiden hallinnointi ja ohjaus, julkaisutoiminnan ja tilaisuuksien suunnittelu sekä toteutus ja tiedotusvastuu. Toiminnanjohtaja vastaa yhdistyksen taloudesta ja strategisesta suunnittelusta yhteistyössä johtokunnan kanssa.

Tehtävään hakijalta vaaditaan soveltuva ylempi korkeakoulututkinto. Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää osallistumista julkiseen keskusteluun ja hyvää kirjallista taitoa. Kokemus ja osaaminen tutkimus- tai koulutusasioista lasketaan hakijalle eduksi.

Työ alkaa 1.10.2015 tai sopimuksen mukaan.

Vapaamuotoiset hakemukset palkkatoiveineen sekä cv pyydetään toimittamaan 9.9.2015 klo 18 mennessä johtokunnalle, puheenjohtaja Sari Virralle sähköpostitse osoitteeseen .

Tiedustelut pj Sari Virta gsm 050 522 7708 tai vpj Jorma Pikkarainen 050 537 9011.

Aihe(et): Uutiset. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihin.

Kommentointi on suljettu.