Eurosta ulos vai euro uusiksi? -raportin julkistaminen 31.5.

EurostaUlos_kansiEurokriisi on paljastanut yhteisvaluutan ongelmat. Tästä huolimatta monikaan ei osaa sanoa, pitäisikö eurosta erota vai ei. Vasemmistofoorumin raportti ”Eurosta ulos vai euro uusiksi” avaa eri näkökulmia ja antaa eväitä keskusteluun.

Raportissa viisi asiantuntijaa esittää omat näkemyksensä siitä, mitä eurolle tulisi tehdä. Jos eurossa pysytään, mihin suuntaan sitä olisi kehitettävä? Kannattaako yksittäisen jäsenmaan erota eurosta? Patrizio Lainàn toimittama raportti julkaistaan tiistaina 31.5. klo 17.30 Lintulahdenkatu 10:n alakerran auditoriossa. Tilaisuudessa alustavat raportin kirjoittajat Lauri Holappa, Katarina Sehm Patomäki sekä Antti Ronkainen.

Tilaisuuteen on vapaa pääsy ja se välitetään suorana Vasemmistofoorumin Periscope-kanavalla @vasemmistoforum. Raportti ilmestyy julkistamisen jälkeen luettavaksi Vasemmistofoorumin verkkosivuille.

Tervetuloa!

Aihe(et): Julkaisut, Tapahtumat, Uutiset, Vasemmistofoorumi järjestää. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihin.

Kommentointi on suljettu.